Wednesday, April 21, 2010

As die bome ander skaduwees gooi

Die tyd op die plaas in Hofmeyr onder die Soetdorings was 'n goeie rustyd en inasem van Karoo-lug saam met Elise se broer en sy gesin. Soos elke dag, het hierdie tyd verby gevlieg en die bome gou lang skaduwees gegooi. Net teen die einde moes ek die tuk-tuk-tuk van 'n droe Condor cv-joint hoor en is my fietsrit terug in die wiele gery. Met 'n gelapte CV-joint is ek toe maar saam Eise en ons kroos op die pad terug na George sonder om die fiets se voorwiel ooit vas te skroef. Al die voorbereidings, leen van fiets-saalsakke, gepak en roetes uitwerk moet nou plek maak vir rustyd, dinktyd, leestyd en bidtyd onder De Uitvlugt se Wildeperske boom. Ek weet dat ook hierdie aanpassing in my eie beplannings sal uitwerk soos God dit wil en vir ewig die moeite werd wees. Tot later dan, wanneer ek vinnig weer ons voortuin-akkerboom se koel George skadu sal voel.

No comments:

Post a Comment