Wednesday, June 2, 2010

Nice?

Daar was iewers in die verlede 'n ad op TV oor 'n eienaar van 'n motortjie wat 'n sypaadjie-moer (in analoog van 'n vloermoer of tantrum) gegooi oor iemand wat sy motor as "nice" beskryf het. Ek dink hy het groot verwagtings gehad. Volgens die woordeboek kan dit ook cosy, spacious, beautiful beteken. Oor die algemeen beteken dit vir my aangenaam, aanvaarbaar, dit spreek my aan. Soms weet ek in die manier waarop ander dit gebruik: "Dis niiiiccce" dat daar 'n afstand is, dit is 'n kompliment maar dit kom van iewers onder die vel en nie regtig uit die hart nie. Dis dieper as die vel maar vlakker as die hart.
Vandag het ek 'n ervaring gehad wat vir my nice was. Dit was dieper as die vel tot in die hart van my sin-maak-bestaan. Binne my verwysingsraamwerk....nice. Nie soos die Ad of soos party dit bedoel nie. Die ervaring het met 'n naderbeweeg aan mekaar te doen. Dit het te doen gehad met elke party wat so bietjie opgegee het, geoffer het en in die proses 'n tree nader aan mekaar gegee het. Dis nie iets buite hulself nie, maar diep en inherent aan hulle soeke om 'n sinvolle bestaan saam met ander mense te maak. In my boek is dit nice. 'n Nice ervaring van mense en nice ervaring van mense se interaksie met mekaar. Dis ook Goddelik, want dis 'n soeke na die beste vir elkeen en die ander. Uiteindelik, so interpreteer ons die lewe, is dit om God te verheerlik, om 'n song te sing, om "intune" te kom met God se torah, om in die ritme van Eks 20 en Matt 22 voluit te leef. Dis nice.....

No comments:

Post a Comment