Saturday, April 4, 2020

Goeie Woord(e)


Ew” and other Words Added to the Scrabble Dictionary 2018 ...
DAG 9

Ek is nog altyd van die oortuiging dat woorde en taal gelaai is met krag om wêrelde te verander, of nuwe wêrelde te skep. Ok, dit is nie ‘n nuwe gedagte nie, maar dit lê nogals op die handvatsels van my gedagtes. Goeie woorde gee geboorte aan goeie dinge. Slegte woorde gee weer geboorte aan slegte dinge.

Woorde en taal help ook om identiteit te skep en ‘n bepaalde waarde aan iets te gee. Dit is egter ‘n langer storie vir ‘n ander dag.

Die konstante gebruik van goeie en mooi woorde skep ‘n omgewing waarin almal wat die omgewing deel, beter af is en op ‘n beter plek  behoort te wees. Hoe hulle voel, hoe hulle dink en hoe en wat hulle doen, word verander. Indien ek aan een van my huismense ‘n egte-opregte komplement gee en dit ook gereeld doen, gebeur daar wonderwêrelde met daardie huismens en ook met myself. Dis soos ‘n saadjie wat jy saai, dan versorg deur die ontkieming totdat dit ‘n plant is wat blom, jaar in en jaar uit nuwe blomme gee.

Die beste Woord wat ek al teëgekom het is die Een waarvan Johannes praat. 
Iets soos,

“In die begin was die Woord, en die Woord was by God, en die Woord was God. Hy was in die begin by God. Alles het deur Hom ontstaan, en sonder Hom het selfs nie een ding wat bestaan, ontstaan nie. In Hom was lewe, en die lewe was die lig vir die mense....”

Mag ons vandag Woord woorde gebruik wat nuwe wonderwêrelde vir ons huismense skep waarin ons in die Lig lig kan saamleef.

No comments:

Post a Comment