Friday, April 3, 2020

Inspirasie en Inspireer


Don't settle for engagement — strive for inspiration
DAG 8

Rules are good, 
wisdom is better, 
and love is the best of all

Ek het so paar aanhalings wat ek so deur die loop van die jare raakgelees, raakgehoor het en iewers in my kantoor-grot opgeskryf het. Bogenoemde is een van hulle. Al hierdie aanhalings inspireer my, bring my tot stilstaan en dieperdink wonder-oomblikke, en aanpassings.

Op ‘n kritiese en tragiese oomblik, toe ek iets oor God en ‘n kind se dood moes dink en deel, toe hoor ek hierdie:

Ek die Here, is die barmhartige en genadige God, lankmoedig, vol liefde en trou.
Eksodus 34:6

Dit kalmeer nie net nie, maar maak my oop na buite toe sodat ek in woeste ongemaklike warm bergwinde mense in die oë kan kyk.

Op ‘n ander tyd weer lees iemand vir my Deutr 30: 19

I have set before you life and death. Therefore choose life.
The Message

Dit doen ‘n two-step met ‘n aanhaling wat ek nie kan onthou wanneer ek daarin ingeval het nie:
Every action is a choice of destination.






Maar dit is een van Jesus se uitnodigings in Matteus 11:28 wat my inspireer maar ook invat in die verantwoordelikheid om saam met ander ‘n beter ritme van leef te leef.

37 Prayers for Peace - STOP and PRAY for Comfort





Walk with me and work with me – watch how I do it.
Learn the unforced rhythms of grace.
The Message

1 comment: