Thursday, April 2, 2020

Hoop


DAG 7

In die begin van die grendelstaat het dit soortvan gebeur dat ons geweet en besluit het dat ons elke dag (of so gereeld as moontlik) moet oefening inkry. Ons omskep toe my sitkamer (vergadering en afspraakkamer) in ‘n oefenkamer. Kompleet met ‘n paar nodige oefen apparate. Ek en Elise skryf ook toe in vir die Mzansi Marathon (‘n uitdaging om in die 21 dae ‘n afstand van 42 km te hardloop/draf/stap). So op ‘n gereelde basis is iemand van die huishouding besig met oefen. Na my 3.5 km draf op die erf (baie dankbaar vir die ruimte) doen ek so paar ander oefeninkies en luister, net vir die gemoed en motivering (dit is immers Dag 7) na musiek. Ek kies toe Amanda Cook se City of Hope (Brave New World) https://youtu.be/KLtvB6D_lGs
(Woorde is hieronder.)

"City Of Hope"

Once we were a barren land
Dry from disappointment
But Heaven like a heavy rain
Revealed Your heart for us

Now we’re dusting off our instruments
In You we found our will to live
What was once a wilderness
Is teeming with new life

Cause You are mending the brokenhearted
You are making all things new
You’re rebuilding out of the ruins
A city of hope, with the ones You love

Adoption is our heritage
Chosen from the orphanage
The Father’s great inheritance
Bestowed upon us all

And we’re the ones You love




Na die lekker oefening-sessie, rooster ek gou ‘n vars batch koffiebone. Ons gebruik nogal hierdie kaffiëne drankie met groot gemak. Daarna het ek en ‘n vriend ‘n virtuele koffie-afspraak. Hy sit op sy plasie in Kleinbrak. Eintlik nie sit nie, want dit kan hy nie vir lank doen nie. My kinders het hom kleintyd “oom Mallie” genoem (sy naam is eintlik Murray), maar mens kan maklik verward raak met die “r” en “l”.


Sommer net alles, die som van alles, laat my verstaan en hoor. Ons is God s’n en ons is hier en daar en waar ook al. Ons verteenwoordig Hoop, ons het Hoop (as geskenk). Die Kruispad van Christus in Johannes 18 en 19 het ek ook vanoggend vroeg nog gelees. Dit is deel van die som. Deel van die hoor en verstaan. My mond was oop van die wonder en my hart het warm geword. Ek hoor ver klanke, ek sien ver prentjies, terug en vorentoe. Ek weet nou, ek is gedoop in Hoop.






Daarom steek ek vandag ‘n kers aan en laat dit sommer net brand. As iemand vra, dan sal ek vertel.

No comments:

Post a Comment